Hatodik alkalommal hirdeti meg a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó díját, az Employer Branding Awardot.
A Díj azon HR- és kommunikációs szakemberek és osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding kampányokat, stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind azon kívül.
A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.
Idén a szervezők várják a speciálisan a “COVID-ra rezonáló” kampányok nevezését is, amelyek a koronavírus-járványra adott egyedi megoldásokat vonultatják fel.
A 14 tagú független szakmai zsűri, tíz meghatározott bírálati szempont alapján, külön-külön pontozza a beérkező pályázati anyagokat, kategóriánként pedig arany, ezüst és bronz minősítést oszthatnak ki. Így kapják meg a nyertes pályázók a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Gyakorlat Díjat.
A jelentkezések és pályázatok beadási ideje 2021. május 10., amelyet kizárólag elektronikus formában az Employer Branding Award honlapon keresztül vár a Magyar PR Szövetség.
Az eredményhirdetés és díjátadó 2021 nyarán várható.
#employerbranding #palyazat #munkaltato