A Henkel a műanyag újrafeldolgozására támaszkodik, és jelentősen csökkenti felhasználását a csomagolás terén. A csoport így tíz évvel az ütemterv előtt teljesíti fenntarthatósági céljait.
A cég összes csomagolásának 89 százaléka jelenleg újrahasznosítható vagy újrafelhasználható. Hamarosan pedig ennek az értéknek 100 százalékosnak kell lennie. Sőt, a cég innovációs szakembere szerint, ha helyesen megtervezik, akkor ez lehet a leginkább fenntartható csomagolási típus. Már nem is dobnak piacra olyan termékeket, amelyek fenntarthatóságáért nem tudnak felelősséget vállalni.
Európában az olyan tisztítószereket, mint például a Biff, a Vernel vagy a Pril, 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készült PET-palackokban szállítják, de a Gliss és a Syoss szépségmárkák termékeit is olyan csomagolásban is értékesítik, amely szinte teljes egészében újrahasznosított anyagból készül.
A vállalat három módszerrel akarja érni további ambiciózus csomagolási céljait: ezek a műanyag, mint alapanyag, az intelligens újrahasznosítás és az intelligens csomagolás.
Forrás: https://www.welt.de
#fenntarthatosag #gazdasag #csomagoloipar