Az Agrármarketing Centrum szervezésében már ismert, illetve épp a piacra törő új borászatok mutatkoztak be Csehországban is Oroszországban. A rendezvény a borászatok forgalmának növelése mellett egyben jó lehetőség forgalmazóknak, importőröknek, hogy megismerkedjenek a legnépszerűbb magyar borvidékekkel is.
Negyedik alkalommal mutatta be az Agrármarketing Centrum 5 magyar borvidék borait a csehországi nagykövetség, illetve az ottani Cseh-Magyar Kereskedelmi Kamarával közösen. A találkozó virtuális térben zajlott – a cseh újságírók, importőrök és sommelier-k otthonról, online tehették fel kérdéseiket, a vendégek azonban személyre szabott kóstoló csomagból közben a teljes borsort végigkóstolhatták.
A rendezvény nagy sikere miatt újabb kóstoló előkészítése is megkezdődött a Csehországi Sommelier Szövetséggel együttműködésben, melyre több mint száz sommelier-t várnak.
Oroszországban két héttel később hibrid formában találkozhattak a magyar borokkal az ottani újságírók. Az orosz vendégek személyesen vettek részt a moszkvai bemutatón ahová viszont interneten keresztül kapcsolódtak be a magyar borászok és így mutatták be tevékenységüket.
A helyszínen az irányított kóstoló után a résztvevők további tételekkel ismerkedhettek meg a száraz boroktól kezdve a természetes édes borokig, a virtuális találkozó emellett kiváló lehetőséget teremtett üzleti kapcsolatok fejlesztésére is.
Az Agrármarketing Centrum a magyar borászatok exporttevékenységét képzésekkel is támogatja, ezért egy öt héten át tartó online előadássorozatot is indított. A képzésre olyan borászok jelentkezését várják, akiknek terveik között szerepel az exporttevékenység megkezdése vagy a már meglévő kapcsolatok továbbfejlesztése A részvétel díjmentes, regisztrálni a https://borexport-akademia.hunwinebusiness.com/regisztracio oldalon lehet
Forrás: Agrármarketing Centrum
#boraszat #marketing #export #kepzes