A mintegy 6,2 millió magyar internetező 97 százaléka használ okostelefont, és minden negyedik felhasználó telepít vásárlással kapcsolatos applikációt a készülékére.
Magyarországon 1,55 millió ember, a magyar internetezők 25 százaléka használ valamilyen online vásárláshoz kapcsolódó mobilalkalmazást, de ha csak a 18–29 éves korosztályt vizsgáljuk, ott az arány ennél is magasabb, 35 százalék körüli – derült ki a GKI Digital piackutató cég Online Retail Big Picture Magyarország felméréséből.
Az okostelefont használók 37,3 százaléka szokott online vásárolni mobil eszközről. Bár online vásárolni a mobil böngészőjéből is lehetséges, a legtöbben azért telepítenek kereskedői applikációt a mobilweboldal használata helyett, mert kényelmesebb, egyszerűbb és könnyebb így a vásárlás – írja a Világgazdaság.
Fotó: Envato
#vasarlas #okostelefon #applikacio