Az online kereskedő az „Értékesíts hazait az eMAG-on!” című programjával a magyarországi kisvállalkozások és egyéni vállalkozók tevékenységét támogatja a Gazdasági Versenyhivatallal kötött megállapodás részeként.
A GVH még májusban közölte, hogy 200 millió forintos bírságot szabott ki, és mintegy 4 milliárdos jóvátételre kötelezte az eMAG online áruház üzemeltetőit. A hivatal 2014 júliusáig visszamenőleg vizsgálta a webáruház akciótartási gyakorlatát, amelyről megállapította, hogy tisztességtelen volt a fogyasztókkal szemben.
Az eMAG bejelentette, hogy kifizetik a kirótt bírságot, minden vásárlójuknak 3 ezer forint értékű kupont biztosítanak, továbbá a hazai kis- és középvállalkozások online értékesítési tevékenységét több mint 4 milliárd forint értékű programmal segítik.
A webáruház mai közleményében megerősítette: időkorlát nélkül, ingyen ad lehetőséget értékesítésre saját felületén,az eMAG Marketplace-en non-profit szervezetek, alapítványok, illetve a csatlakozásukat megelőző lezárt pénzügyi évben nettó 100 millió forintnál kisebb árbevételű, magyarországi székhelyű, belföldön termékeket előállító vállalkozások számára.
Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország ügyvezetője elmondta: a programmal a kézművesektől kezdve az kisiparosokig minden hazai vállalkozás számára lehetőséget biztosítanak arra, hogy online is elérhetővé tegye termékeit.
Fotó: Envato
Forrás: MTI
#webaruhaz #kereskedelem #vallalkozas #hazaitermek #emag