Elismerést - és megtakarítást - hozott a DDC-nek a CIP Program
Elismerést - és megtakarítást - hozott a DDC-nek a CIP Program

Elismerést – és megtakarítást – hozott a DDC-nek a CIP Program

Szponzorált cikk

blank
blank

Az ország legjobb PR-tevékenységeit bemutató versenyén, a PR Excellence Award-on (PREXA) ismerték el a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Folyamatos Fejlesztési Programját (CIP), amely a FERLING PR-ügynökség támogatásával jött létre. A program a 2021-es megújítása óta töretlen népszerűségnek örvend a DDC-s munkavállalók körében.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által létrehozott PREXA pályázaton szakmai, és objektív szempontok szerint értékeli a zsűri a Magyarországon megvalósított PR-aktivitásokat.

A DDC és a FERLING, „Köszönjük, hogy kapcsol!” fantázianevű pályázatát a legmagasabb, arany fokozatú elismerésben részesítette a szakmai zsűri!

blank

„Minden kolléga véleménye számít!”

Ez a mondat mutatja be leginkább a CIP Programot.

A Duna-Dráva Cement Kft. Magyarország egyik legnagyobb építőanyag-gyártója, amely olyan iparágban működik, ahol fokozottan szükség van szakmai innovációra.

A folyamatokat pedig azok látják a legjobban, akik az adott területen dolgoznak.

A vállalat éppen ezért élesztette újjá és reformálta meg 2021-ben a – németországi anyavállalat – ún. Folyamatos Fejlesztési Programját (CIP), amely egyben egy hatékony HR eszköznek is bizonyul.

A kezdeményezéssel a DDC célja, hogy platformot biztosítson a kiaknázatlan dolgozói tudásbázis érvényesüléséhez, a megszerzett ismereteket beépítse a mindennapokba úgy, hogy az növelje a vállalat teljesítményét és hozzájáruljon a dolgozói elkötelezettség megerősítéséhez.

A CIP indulása óta több száz javaslat érkezett a résztvevőktől, szellemi és fizikai területről egyaránt. A Váci és a Beremendi Cementgyárban, valamint a Beton- és a Kavicsüzletágban dolgozó munkavállalók 2022-ben több mint 400 ötletet küldtek be a program keretében. A tavalyi évben megvalósult ötletek közel 200 millió forint megtakarítást eredményeztek.

Összehangolt kommunikációs tevékenység a belső csatornákon

A programról a vállalat összes meghatározó csatornáján kommunikáltak havi, kéthavi rendszerességgel az ügynökség közreműködésével.

A csatornaválasztás során figyelembe vették a preferenciákat. Azt, hogy a fizikai és a szellemi dolgozók melyeket használják a mindennapok során.

Emellett pedig nagymértékben támaszkodtak a középvezetői szintre, akik fontos hírvivőkké és motivátorokká váltak.

A projekt jó példája a HR – és kommunikációs területek hatékony együttműködésének.

Évtizedes együttműködés gyümölcse

A DDC és a FERLING együttműködése 2008-ban kezdődött, az elmúlt 15 év alatt pedig számos közös projektet valósítottak meg, amelyek közül több is szakmai elismerésben részesült. Ilyen a CIP Program is, amelynek menedzselésében a kezdetek óta aktívan részt vesz az ügynökség.