A pécsi ügynökség, a FERLING Kft.mindhárom üzletága (DIGITAL, PR, DESIGN) sikert aratott „Az Év Honlapja” és a „Marketing Diamond Awards” versenyeken. Egy weboldal, egy marketingtevékenység és egy employer branding alapokra helyezett képregény hozta meg az elismeréseket.
Az Év Honlapja 2023 – sikerek a DIGITAL üzletágban
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett Év honlapja versenyre rekord mennyiségű, 287 nevezés érkezett, amelyből a FERLING DIGITAL üzletága kiemelkedett. A verseny célja, hogy a kreatív ügynökségek és a vállalatok bemutathassák projektjeiket. A pályázatokat nemcsak egy elismert szakmai zsűri, hanem a széles közönség is értékelte.
Az Év Honlapja 2023. díjátadón „Rendezvény” kategóriában az Irány a Pécsi Tudományegyetem! Kultúrfeszt weboldallal a DIGITAL üzletáguk különdíjat zsebelt be.
Míg a fesztivál, és így a weboldal létrejöttekor a koronavírus világjárvány okán kizárólag az online térben szólította meg az egyetemi felvételire készülő diákokat és szüleiket, addig mára fizikailag is látogathatók az előadások, amelyekről számos információ elérhető a honlapon.
A zsűri így vélekedett a projektről: „Ez az oldal valódi példája a kulturális rendezvények lelkes és elkötelezett híveinek. Az oldal lenyűgöző információkkal és részletes programokkal szolgál a kulturális fesztiválok iránt érdeklődőknek, segítve őket abban, hogy teljes mértékben kihasználják az élményt. A szép dizájn és a könnyen navigálható felület mindenkit megnyer.”
Marketing Diamond Awards – fókuszban a PR
A Marketing Diamond Awards pályázaton az ügynökség PR és DESIGN üzletága is sikereket ért el. A verseny küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is.
A „Fenntarthatósági marketing” kategóriában gyémánt díjat kapott a FERLING PR üzletága, ahol pályázatuk, a Trans-Sped Kft. ZERO szolgáltatásához kapcsolódó PR és marketingtevékenységet foglalja magába.
A Trans-Sped Kft. környezetbarát szolgáltatása a ZERO, amely csomagolásmentes kiszállítást biztosít. A megrendelt termékeket eredeti csomagolásában zárható, mosható, többször használatos ládákba helyezik. Ezáltal a kiszállításkor nem keletkezik felesleges csomagoló- és helykitöltő anyag, hiszen a vásárló csak kipakolja a megrendelt árut és visszaadja a dobozt a futárnak. Ezt követően a ládák megfelelő tisztítás után újra használatba helyezhetők.
A logisztikai nagyvállalat kommunikációját már évek óta több területen támogatja az ügynökség, így a csomagolásmentes kiszállítás promóciója során is aktív szerepet vállaltak.
Elismerések a DESIGN üzletágnál – Marketing Diamond Awards
Az ügynökség DESIGN üzletága „Kis költségvetésű üzleti célú” kampányok kategóriában az Axiál Kft.-t népszerűsítő, egyedi képregényeken alapuló employer branding kampányával szintén gyémánt elismerésben részesült. Az Axiál Kft. Magyarországon piacvezető a különböző típusú mezőgazdasági munkagépek értékesítése, bérbeadása és javítása-karbantartása területén.
Jelen kampányt employer branding fókusszal indították a mezőgazdasági gépszerelő szakma népszerűsítésére, mivel az országosan is sok szegmensben tapasztalható munkaerőhiány ezt a területet kifejezetten erősen érinti. A GalAxiál Hősei sorozat viszont rendhagyó módon nem az állást kereső vagy más cégektől elcsábítható gépszerelőket célozza, hanem a pályaválasztás előtt álló korosztályt.