A Magyar Turisztikai Ügynökség nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít – 12 kampányfilm, ennél is több közterületi plakát, online és újsághirdetés látható majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel.
A tájékoztatás szerint a kampány plakátjaival, kisfilmjeivel mától országszerte találkozhatnak az érdeklődők. Minden megyében más és más turisztikai térségről szóló filmeket, hirdetéseket lehet majd látni.Az imázsfilm aláfestő zenéje a Margaret Island Házszám című dala, amely alig több mint egy évvel ezelőtt szintén a Magyar Turisztikai Ügynökség együttműködésével készült el a Road Movie című sorozat részeként.
A tervezés alapját a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatbázisa adta, amely 2019-es indulása óta gyűjti a statisztikai adatokat többek között arról, hogy a különböző városokban, megyékben élők számára mely magyarországi úti célok a legvonzóbbak. A kampány szlogenje: “Életre kelt a táj!”
Az MTÜ szerint egyébként folyamatosan emelkedik a foglalások száma, az elmúlt egy hónapban pedig 40 százalékkal többen foglaltak szállást a nyárra.
A kampány kisfilmje megtekinthető a https://youtu.be/c2OPHmA-dRw linken.
Forrás: MTI
#turizmus #kampany #ujranyitas