Karácsonyi
Karácsonyi

Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?

blank
blank

A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.

Szinte nincs olyan szektor a lakossági ügyfeleket célzó kereskedelemben, ahol ne az év utolsó 2-3 hónapja lenne messze a legerősebb időszak forgalmi szempontból. A Black Friday és az azt követő karácsonyi szezon forgalma egyes vállalkozásoknál meghaladja az 50%-ot. Ennek megfelelően a cégek többsége már a nyár elején elkezd számolni: hogyan alakulnak a vásárlói trendek, hol, mekkora többletkapacitásra lesz szükség.

Karácsonyi időszak

Ez természetesen kihívásokkal jár, hiszen az erőforrásokat a legtöbb esetben a normál terhelésre méretezik. Ez érvényes a raktározási és a logisztikai képességekre ugyanúgy, mint a megrendeléseket, kérdéseket és panaszokat kezelő kollégák számára. „A karácsonyi időszakból hosszú távon is profitálni kívánó cégek már felismerték, hogy a vásárlók elégedettségéhez nem elég a terméket célba juttatni, az ügyfélszolgálati hátteret is biztosítani kell. A legjobban optimalizált működés mellett is mindig lesznek kérések, reklamációk és ha ezek megoldása nehézkes, az sokat árthat az adott vállalat hírnevének” – ismerteti álláspontját Kovács Balázs, az ügyfélkezeléssel foglalkozó Konecta Head of Operations-e.

A Konecta erről a fontos és aktuális témáról szervez szakértők bevonásával kerekasztal-beszélgetést, amelynek célja alapvetően a működő jó gyakorlatok megosztása a vállalatok között. Az október 10-i Business Breakfast nyitó előadója Ekler Luca kétszeres paralimpiai bajnok atléta lesz, aki a csúcsteljesítményekre történő felkészülés hátteréről és ennek az üzleti életben alkalmazható elemeiről osztja meg a tapasztalatait a vendégekkel. Az ezt követő pódiumbeszélgetésen pedig három érintett vállalat, a Konecta mellett a Packeta és a Webshippy szakértői vitatják meg a karácsonyi szezonnal járó ügyfélkezelési és ügyfélelégedettségi kihívásokat.

A Konecta Business Breakfast ingyenes, a részvételhez mindössze egy regisztrációra van szükség. Egy hangulatvideó egy korábbi rendezvényről.

A Konectáról

A Magyarországon 2021 óta jelen lévő Konecta az ügyfélszolgálati outsourcing, valamint vásárlói interakciók és a folyamatkezelési szolgáltatások terén a világ egyik vezető és innovatív szolgáltatója. Az ügyfelek közötti interakciók és az ügyfélszolgálati háttérfolyamatok támogatásától kezdve a vásárlói élmény területén nyújtott tanácsadásig szolgáltatások széles skáláját kínálja. A Konecta világszerte mintegy 700 klienst szolgál ki, köztük a telekommunikáció, az energetika, a bankügyek, az ipar, a kiskereskedelem és az e-kereskedelem legnagyobb neveivel folytat együttműködést.