A 16-24 éves korosztályban – minden más uniós országot megelőzve – a magyar fiatalok 97 százaléka használja rendszeresen valamelyik közösségi médiafelületet – derül ki az Eurostat felméréséből.
A közösségi – médiában való „részvétel” alatt a tavalyi felmérés olyan tevékenységeket vizsgált, mint a felhasználói profil létrehozása, üzenetek megosztása vagy egyéb aktivitás. A 16 – 74 éves korosztályban, tehát a felnőttkorú lakosság tekintetében a listavezető 85 százalékos aktivitással Dánia lett Belgium, Ciprus és Finnország előtt, de a sorban ötödikként már itt is Magyarország áll.
A lista végén Lengyelország, Németország és Olaszország végzett – utóbbiban a felnőttek kevesebb mint fele használja rendszeresen valamelyik közösségi platformot, szemben hazánkkal, ahol ez az arány csaknem 75 százalékos.
Fotó: Envato
#internet #facebook #twitter #felmérés #eurostat