blank

Az ikonikus piros logós PR ügynökség

Szponzorált tartalom

blank
blank

H I R D E T É S

Ferling József több mint 30 éve alapított családi vállalkozása mára Magyarország legnagyobb vidéki központtal működő pr-ügynöksége lett, számos szakmai elismeréssel a háta mögött, több mint 30 szakmai díjjal, stabil csapattal és széles ügyfélportfolióval. Sikerük miértjét nem titkolják, tudásukat a legkülönbözőbb módokon meg is osztják az érdeklődőkkel.

Ma már az ország egyik legelismertebb PR ügynöksége a FERLING Kft., amely eredetileg kényszervállalkozásként jött létre 1991-ben. A PR, aDigital és aDesign üzletágai újgenerációs, magas szintű szolgáltatásokkal vannak jelen a piacon.  Ezek körébe tartozik a hírnévmenedzsment, a vállalati és személyes márkaépítés, a belső kommunikációs megoldások feltérképezése, a média- és marketingkommunikáció, valamint a rendezvényszervezés. Digital csoportjuk a weblap és a mobil applikáció fejlesztésben jártas, Design csapatuk pedig arculattervezéssel, kiadványok készítésével és hirdetések tervezésével foglalkozik.

A vállalat különlegessége, hogy sikeréhez és hírnevéhez nem kellett elhagynia Baranyát, központja a mai napig Pécsett található. A Ferling csapatban a mai napig dolgoznak olyan kollégák, akik a kezdetek kezdetén csatlakoztak a céghez, aktív gyakornoki programjának köszönhetően pedig sok tehetséges fiatal csatlakozott a szakmai műhelyhez az évek során.

Láthatóság és hitelesség

Néhány évvel ezelőtt„Költséghatékony pr-trükkök” címen online kurzust indítottak a Piac & Profit Online Akadémián, amely a kis- és középvállalatok hírnevének fenntartásában hasznos eszközként szolgál. Az összesen 39 perc alatt elvégezhető kurzus öt fejezetben foglalja össze a sikerességhez elengedhetetlen és a PR megértéséhez szükséges trükköket. A hatékony kommunikáció, mint a gördülékenyen működő vállalatok alappillére az első lecke. Belátást enged azonban a szlogen, story és arculat rejtelmeibe is, és megtanít hitelessé és láthatóvá válni, valamint az ezek közötti egyensúlyt megtalálni.

A kurzus célja, hogy a résztvevők a való életben is helyt tudjanak állni minden fajta vállalati és nem vállalati kommunikációs szituációban, felhasználva a leckék során szerzett tudást és egyszerűen alkalmazható tippeket. A kurzus testreszabott anyagokkal és különböző marketing, valamint kommunikációs megoldásokkal, feladatokkal segít a vállalat hírnevének terjesztésében, fenntartásában, a piaci versenyben való elhelyezkedésben és az elkötelezettségben. Az itt megszerzett tudás fontos lehet azok számára, akik csapatban és egy csapattal dolgoznak, valamint akik hűséges üzleti kapcsolatokat szeretnének kialakítani és ezeket hosszútávon megtartani.

Nem munkában gondolkozom, hanem elvégezhető feladatokban

Az ügynökség vezetője 2019 decemberében nyerte el a Lickl György zeneszerzőről elnevezett, negyedik alkalommal kiosztott Lickl díjat. A civil kategória nyertese már több mint tíz éve dolgozik együtt a Pannon Filmharmonikusok kommunikációs csapatával. Többükkel nem csak üzleti okokból, hanem személyesen is jól ismerik egymást.

Elismerésekben gazdag évtizedek

Szakmai díjakból kijárt bőven a FERLING-nek. 2021-ben a PR Oscarnak nevezett nemzetközi elismerést is megszerezték, és háromszor is elnyerték a hazai szakmai szövetség legrangosabb elismerését. 2023-ban arany értékelést szereztek a Duna-Dráva Cement Kft.-hez köthető pályamunkájukkal.

Szakmai sikereik mellett fontosnak tartják környezeti elkötelezettségüket is. Néhány évvel ezelőtt bevezették a Zöld Iroda Programot, hogy mindennapi tevékenységeiket zöldebbé tegyék. Ilyen tevékenységeik közé sorolható például a szelektív hulladék gyűjtés, a környezetbarát tisztítószerek és irodaszerek használata, valamint a víz- és energiatakarékosság. Törekvéseikkel, környezetbarát tevékenységükkel 2020-ban Zöld Iroda Díjban részesültek.

A PR lényege az üzenet, így a FERLING tevékenységeivel egy őszinte, emberközpontú és hiteles brand kialakítására törekedett. Olyanra, amilyet ügyfeleinek is kínálni tud.

H I R D E T É S