Ferling vezetők
Zubán Zoltán - Ferling József

Két rangos elismerés egyszerre a FERLING-nél

Szponzorált tartalom

blank
blank

A közelmúltban látott napvilágot két olyan toplista, amelyen a pécsi székhelyű PR-ügynökség, a FERLING Kft. két vezetőjéhez is került elismerés. A FERLING alapítója és egyben ügyvezető igazgatója, Ferling József is szerepel hazánk legelismertebb PR- és kommunikációs szakembereinek listáján, míg az ügynökség másik vezetőjét, Zubán Zoltánt a Signature 40 zsűrije választotta Magyarország top márkamenedzserei közé.

A PR- és kommunikációs szakemberek 50-es toplistáját a médiapiac meghatározó vezetői, főszerkesztők, szakértők és szakmai szervezetek képviselőiből álló zsűri szavazatai alapján állították össze.

Szempontok

Szakmai partner a Magyar PR Szövetség (MPRSZ), a megjelenés támogatója pedig a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A zsűrizés szempontja ennél a listánál is, hogy az adott szakember mennyire eredményes, sikeres a saját területén, mennyire számít véleményvezérnek, és hogyan változott a befolyása, elismertsége az utóbbi egy évben. Az idén először elkészített toplista élén Pantl Péter, a Mol Csoport kommunikációs igazgatója végzett. A dobogó második helyén Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója áll, a harmadik helyre pedig egy ügynökségi szakembert, Balatoni Zsófiát, az Uniomedia társalapító-ügyvezetőjét választotta a zsűri.

Az ügynökség alapítója és egyben ügyvezető igazgatója, Ferling József a 16. helyen végzett a PR- és kommunikációs szakemberek 50-es listáján.

900 ajánlás és 70 zsűritag

A Signature 40 egy top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista. 2023-ban különböző tematikus listákon indulhattak a szakemberek. A beérkező ajánlásokat folyamatosan ellenőrizték, majd minden validált jelölttel felvették a kapcsolatot, mivel formálisan is kérték a jelölés elfogadását a jelöltektől.

Ezt követően a jelölteknek a kritériumrendszerben megszabott információkkal együtt kellett beadni a pályázataikat, melyeket zsűriztek. Idén közel 900 ajánlás érkezett be, a zsűrizésben pedig több, mint 70 szakember vett részt.

A Signature 40 listáról véglegesen döntő kuratórium a platform szakmai partnereiből, társszervezőkből, az M Lista kiemelt szakmai szereplőiből állt össze. Emellett pedig az előző évi top 3 díjazott is (a fő és tematikus listák esetében is) helyet kapott a kuratóriumban, de részt vett még a végső döntésben a Kreatív, a Trade Magazin és a Marketing&Média és a Portfolio delegáltja is.

Ferling elismerések

Az ügynökség alapítója és egyben ügyvezető igazgatója, Ferling József a 16. helyen végzett a PR- és kommunikációs szakemberek 50-es listáján.

A FERLING szakmai vezetője, Zubán Zoltán 13. helyen szerepelt a TOP márkamenedszerek listáján olyan márkák kommunikációs szakemberei között, mint például a Telekom, SPAR, Suzuki és CIB Bank.