Ha azt mondom, karácsony, mi jut eszedbe azonnal? Valószínűleg a szeretet, az ünneplés, az együttlét, a díszek, az ajándékok, a finom ételek. Mondanánk, hogy sablonos, de nem az, mert ez az általános formája a karácsonynak. Van azonban, ahol ennyivel nem elégszenek meg.
Bármilyen szerény is a karácsony, ha feldíszített fa van, az a hétköznapi életünkhöz mérten mégiscsak kicsit a csillogásról, a csodáról is szól. Máshol azonban a karácsony kimeríti a luxus fogalmát. A pazar karácsonyi buli ott kivitelezhető, ahol az anyagiak nem okoznak problémát. Bizony vannak a világban olyan munkahelyek, ahol a céges karácsonyi buli nem a visszafogottságról és a szerénységről híres.
GoDaddy.com
Az Arizona Diamondbacks baseball csapat otthonában, a Chase Field stadionjában a GoDaddy.com méltón akarta lezárni az évet, ezért megadták annak a módját. Az eseményen olyan előadó lépett fel az ünnepi bulin, mint a ZZ Top, de óriáskerékből is élvezni lehetett a kilátást, valamint 1 millió dolláros fődíjért mehetett a küzdelem az alkalmazottak között.
Bacardi
A Bacardi és 1800 meghívott márkanagykövete a Central Park Wollman korcsolyapályáján gyűlt össze azért, hogy egy nagyot bulizzanak. A pályán a Mikulással és a Bacardi ruhába bújt lányokkal lehetett fotózkodni. Személyre szabott, gravírozott pohárból lehetett a koktélokat fogyasztani.
MTV Networks
Az MTV Networks is igyekszik megadni az ünnep módját. Egyik ilyen eseményén (2007-ben) például Jay-Z is fellépett a karácsonyi bulin. Sokáig téma volt, hogy erre a partira a vezetőség 1 millió dollárt költött el. Habár enni nem lehetett, mert az nem volt, de annál bőségesebben mérték az alkoholt. DJ szolgáltatta a talp alá valót.
UBS
A UBS 50 országban nyújt pénzügyi szolgáltatásokat. A bankóriás 2007-ben a Természettudományi Múzeumot választotta a karácsonyi céges buli helyszínéül, így szó szerint a bálna csontváza alatt ünnepeltek együtt. A körülbelül 5 ezer fős parti körülbelül 1,5 millió dollárba került (akkor).
A Google 2006-ban görögösre vette a stílust év végére és a karácsonyi partiját is Googlympus néven rendezte meg, amely a San Francisco 48-as mólóján kapott helyet. A görög istenek valamelyikéről elnevezett sátorokban más-más tevékenységeket lehetett kipróbálni.
Bloomberg
A Bloomberg pénzügyi tanácsadó és szoftvercég munkatársai a 2000-es évet úgy szerették volna zárni, hogy az maradandó legyen. A hét halálos bűn téma köré csoportosították a partit és a dolgozók élvezhették a kaszinót, az élő zenét meg még ki tudja, hogy mit.