Fellendítette az online szolgáltatásokat a járvány

H I R D E T É S

A magyarok 40 százaléka próbált ki új online szolgáltatást az elmúlt évben, és csaknem a háromnegyedük elégedett volt. A digitális megoldások a pénzügyekben is előretörtek, hiszen az ügyfelek jelentős része a járvány alatt próbálta ki először a videótelefonos ügyintézést, az online bankszámlanyitást vagy hitelfelvételt – közölte a Cofidis.

A felmérésből kiderül, hogy az új online szolgáltatást használók háromnegyede később is fog ilyen megoldásokat alkalmazni. A pénzügyek intézésénél 23 százalékról 36 százalékra nőtt azok aránya, akik nem személyes megoldásokat választottak.

A közlemény szerint a digitális átállás a háztartások kiadásait is átrendezte: 26 százalék vásárolt olyan eszközt, amely az otthoni munkavégzést támogatja, elsősorban új mobiltelefont, laptopot, vagy nagyobb internetcsomagot. Az informatikai cikkek a legnépszerűbbek az áruhiteleken belül is. A hitelfelvételi hajlandóság a teljes hitelpiacon elérte a járvány előtti szintet, a legtöbben lakást vennének vagy újítanának meg.

Fotó: Envato

#jarvany #onlinehitel #hitelpiac #haztartas

H I R D E T É S