New York után Londonba próbál betörni a magyar sikercég

H I R D E T É S

A Sándor Szandra nevével fémjelzett Nanushka Zrt. idén bekerült Európa 100 leggyorsabban növekvő cégei közé – a divatcég legújabb, londoni üzletét Szijjártó Péter nyitotta meg, aki igazi magyar sikersztoriként értékelte a lépést.

A Nanushka története 2005-ben kezdődött, a családi vállalkozást ekkor alapította Sándor Szandra divattervező. Később Az Eximbank magántőkealapja 300 millió forinttal szállt be a divatcégbe, azóta a cég megsokszorozta forgalmát és már New Yorkban is saját üzletet nyitott.

A külgazdasági és külügyminiszter a legújabb, londoni üzlet megnyitóján elmondta: a magyar export 100 milliárd euró fölé növekedett, amihez a Nanushka is hozzájárult, amely az évek során jelentősen megemelte a foglalkoztatottainak számát.  A kormány elkötelezett a magyar márkák támogatása iránt – hangsúlyozta –  a Nanushka esetében pedig sikeres gazdasági stratégia ötvöződik  kreativitással.

A külgazdasági és külügyminiszter a magyar divatház-hálózatlondoni boltjának megnyitóünnepségén kiemelte: míg világgazdasági szinten 42 százalékkal zuhant a működőtőke-áramlás az elmúlt évben, addig a Magyarországra érkező közvetlen külföldi tőkebefektetések értéke 140 százalékkal emelkedett.

#startup #karrier #divat

H I R D E T É S