Férfi bevásárlókocsit tol egy szupermarketben

Az 50 év feletti férfiak shoppingolnak leggyakrabban

H I R D E T É S

Hetente akár többször is eljárnak a magyarok shoppingolni, a megkérdezettek közül pedig leggyakrabban az 50 év feletti férfiak töltik ezzel az idejüket – derül ki az NRC által a WING megbízásából készített reprezentatív kutatásból.

A Portfolio összegzése szerint a válaszadók 31 százaléka 2-3 alkalommal, 29 százalékuk pedig legalább egyszer megy el bevásárolni hetente. Érdekes kortrend figyelhető meg a férfiak és a nők esetében, ugyanis míg a fiatal férfiak 70, addig az 50 éve feletti férfiak 75 százaléka gondolja úgy, hogy gyakran shoppingol.  Ez viszont fordítottan igaz a női válaszadókra: míg a fiatal, 18-29 éves nők 70 százaléka jár gyakorta vásárolni, addig az 50 év feletti nők csupán 63 százaléka tesz így.

Minden vizsgált korcsoport számára a megfizethető kínálat a legfontosabb szempont egy bevásárlóközpont kiválasztása során. A kutatás kitért a legfontosabb üzlettípusok kérdésére is, és a kapott adatok alapján jól látszik, hogy a szupermarketek után a ruházati boltokat jelölték meg a legtöbben, így a vásárlók számára fontos, hogy változatos divatmárkákat kínáljon egy bevásárlóközpont. Közel azonosan fontosak az elektronikai üzletek és a gyógyszertár, majd az ötödik helyen szerepelt a bevásárlóközpont nyújtotta gasztronómiai kínálat változatossága.

Fotó:

#felmeres #vasarlasiszokasok

H I R D E T É S