Pandémia ide, korlátok oda, a karácsony az ünneplés ideje a cégeknél is. Az évvégi partik, ha máshogy nem, hát online szerveződnek. Ehhez pedig szolgáltatások bőséges kínálata jelent meg a piacon, sok ötlettel.
Megjelent a piacon az online céges karácsony hozzávalóinak kínálata, a lehetséges programelemeket a meghívottak létszáma, korösszetétele és a rendezvényre szánt büdzsé nagysága alapján állítják össze – mondta a Világgazdaságnak Gáspár Andrea, a nagyvállalati partnerekkel dolgozó LifeTraining Kft. ügyvezetője.
Óriási az igény arra, hogy a vezetőség megköszönhesse az éves teljesítményt, főleg az elhúzódó home office időszak után találkozzanak, beszéljenek a kollégák, találjanak egy lehetőséget arra, hogy ünnepeljenek.
A hagyományos partik hiányában az online megoldás marad. Az ünnep előtti utolsó teljes munkahéten tartják meg az évárókat, a csúcsnapnak a december 14. ígérkezik. Online szabadulószobával, pop up ismeretterjesztő előadásokkal, fejlesztőtréningekkel, színházi előadásokkal, koncertekkel is több cég megajándékozza dolgozóit. A többség maximum kétórás, főzős program esetén háromórás eseményt tervez. A virtuális közös borkóstolók, gasztroworkshopok és kézműves foglalkozások jellemzően előre kiküldött hozzávalókból készülnek, a résztvevőket ismert séfek, gasztrobloggerek irányítják. A gasztrovonal a legnépszerűbb, egyben a legdrágább is a költséges és különleges alapanyagok miatt. – írja a lap.
Az interaktív programokkal ötvözött online karácsonyi csomagokat résztvevőnként 8 ezer forint körül kínálják a szervezők. A gasztronómiai elemekkel együtt már 20-25 ezer ezer forint az ár.
Forrás: Világgazdaság
#pandemia #karacsony #HR #cegvezetes #homeoffice