farsang, céges farsang, céges farsangi buli
farsang, céges farsang, céges farsangi buli

Mutatjuk, így szervezzetek céges farsangot

blank
blank

H I R D E T É S

Az irodai farsang mindenképpen jó móka, ám nem árt odafigyelni néhány apróságra, amikor céges szinten belekezdtek a szervezésbe. Érdemes lehet egy tematikát kiválasztani és ahhoz igazítani  dress code-ot, így elkerülhetők az olyan kellemetlen pillanatok, mint amilyeneket anno Bridget Jones élt át….ugye te is emlékszel rá? Ha nem, akkor mutatjuk: 

Szóval az efféle ciki pillanatok elkerülése végett célszerű előre meghatározni, hogy milyen témájú lesz a vállalati farsang. Lehet például a 20-as évek Amerikája vagy akár a hippi korszak, csak mindenki pontosan tudja, mi az irány, így fixen senki nem jelenik meg szexi nyuszi jelmezben a főnök előtt. (Mondjuk az ilyen jelmez amúgy is kerülendő egy munkahelyi karneválon, de azért nem árt képben lenni a legapróbb részletekkel is) 

Játékok 

Ha a csapatépítés a cél, akkor szuper ötlet lehet, ha különböző játékokkal is megpróbáljátok feldobni az eseményt. Egy közös csocsózás, billiárdozás, bowlingozás tényleg képes összehozni a brigádot, ha pedig mindezt megfejelitek a beöltözés lehetőségével, akkor biztosan nagyszerű élményben lesz részetek. A csapatkohéziót mindenképpen növelik az olyan feladatok, ahol közösen kell gondolkodni, agyalni, cselekedni, szóval, akár valamilyen kvízjáték mellett is dönthettek, a lényeg, hogy tényleg egységben legyen az a bizonyos erő. 

A létszám 

A szervezés nulladik pontja mindenképpen a létszám meghatározása legyen. Ha egy többezer fős vállalatnál dolgoztok, akkor feltehetően nem az egész cég számára akartok bulit tartani. Értelemszerűen ilyenkor a kisebb csapatok dönthetnek úgy, hogy saját maguknak tartanak egy bulit. Ha például ti vagytok az IT osztály, de jóban vagytok a HR-rel, akkor nyugodtan bevonhatjátok őket is a szervezésbe. Ezen a ponton pedig azt is el kell dönteni, hogy kizárólag munkatársak számára szervezitek az eseményt, vagy az alkalmzottak hozhatnak magukkal plusz egy főt, jellemzően családtagot, házastársat, partnert. 

A menü 

Itt több opció is a rendelkezésre állhat: felkérhettek egy catering céget, hogy biztosítsa számotokra az ételt a bulira, de dönthettek úgy is, hogy mindenki hoz valami finomságot. (Ez nyilván függ attól is, hogy a cég finanszírozza-e nektek ezt az összeröffenést vagy magatoknak kell megoldani) Az ízletes snackek, úgy mint vattacukor, a popcorn vagy a cake pop elengedhetetlen részei egy ilyen partinak, de bohókás szendvicseket is gyárthattok. Mindezt akár közösen is, hiszen ezzel is erősödik a csapatszellem. 

A jelmez 

Oké, ezt a legvégére hagytuk, de talán ez a legfontosabb. A jelmez kiválasztása egy céges rendezvényen még akkor is kardinális, ha csak a közeli kollégáiddal buliztok, ugyanis ezen az összejövetelen feltehetően ott lesz a közvetlen felettesed is. Vagy, ha nincs is ott, képek tutira fognak készülni és fogadjunk, hogy te sem szeretnél magadról kellemetlen képeket viszontlátni a neten…Szóval a kosztüm kiválasztásánál legyél nagyon körültekintő, ha van egy tematika, akkor könnyebb dolgod lehet, ha viszont szabad kezet kaptok, akkor is próbálj inkább visszafogottabb dolgokban gondolkodni. Vicces lehet, de közönséges semmiképp, szóval a szexi doktornéni, titkárnő, tanárnéni jelmezek nem erre a bulira valók.

Szerző: G.P 

H I R D E T É S